– „תראי, זה שאני מתרחק לקרוא אימיילים בזמן שהמשפחה שלך בסלון זה לא בגלל שאני לא אוהב את המשפחה שלך. זה בגלל שיש שם גם ילדות רוקדות, גם מוזיקה חזקה וגם המון דיבורים שבכלל לא קשורים. זה היה הגיוני בפאב עם מוזיקה חזקה ואנשים מדברים, אבל בתוך בית זה לא מסתדר לי.”

– „נו, אם היית כל הזמן עם שלושים אנשים בסדר פסח, זה לא היה לך מוזר.”

– „אני עושה סדר עם המשפחה שלך כבר עשר שנים ועוד לא התרגלתי. חוץ מזה, כשגרתי ברוסיה, דווקא הייתי באירועים משפחתיים גדולים. בנובי גוד… טוב, נובי גוד עשינו עם הרבה אוכל, אבל רק עם המשפחה שלנו. אבל ימי הולדת עשינו עם המון אנשים!”

– „אבל יום הולדת זה פעם בשנה.”

– „ימי הולדת של כולם! אני, אבא, אימא, אחות אחת, אחות שנייה…”

– „ואת כולם עשיתם עם המון אנשים?”

– „כן! במיוחד זכור לי שהיינו הולכים לדודה שלי… היה שם ימי הולדת שלה, של אבא שלה כלומר סבא שלי, ושל הבת שלה, ושל עוד אנשים… והיו שם המון אנשים.”

– „והסתדרת?”

– „כן! הייתה שם… טוב, בעצם… הייתה שם אנציקלופדיה ממש טובה. אהבתי ללכת לדודה הזאת ולקרוא את האנציקלופדיה הזאת. למדתי משם המון דברים. למדתי משם על צפון וייטנם ודרום וייטנם. טוב, נו. והיום אני כותב אנציקלופדיה.”

– „לא השתנית בכלל.”