הרבה מאוד מה„חדשות” באתרי ה„חדשות” הגדולים בעברית הם כל מיני דברים שקורים לכוכבי טלוויזיה מאחורי הקלעים של תכניות המציאות שהם משתתפים בהן. אני מתכוון לוואלה, ויינט ואן־אר־ג׳י.

אתם מבינים? כלומר, תכניות המציאות הן לכתחילה מעין „מאחורי הקלעים” של חיי כוכב הטלוויזיה, וכשכותבים בעיתון על מאחורי הקלעים של זה, יוצא שזה כבר כמה שכבות של, המם, קלעים.

והרי קורה שהמשתתף בתכנית המציאות הוא לא ממש כוכב טלוויזיה לכתחילה, אלא קרוב משפחה של כוכב אחר, כך שזה מאחורי הקלעים של לא־כלום.

ואני הייתי יכול להתלונן על המִחזור האין־סופי הזה, אבל יאללה, לא חשוב. התלוננו עליו כבר לפניי. יש פה בעיה מעשית אחרת: אני בכלל לא מבין מה בעצם החדשות בזה, מכיוון שאין לי טלוויזיה, ולשמות המשתתפים ב„האח הגדול”, „לה לה לנד”, „אקס פקטור”, „דה וויס”, „מחוברים” וכיו״ב אין שום משמעות עבורי.

אולי בשלב הזה תגידו לי „קרא הארץ”. הארץ לא יותר טוב. עוד לפני שהארץ התחיל לגבות תשלום אני הפסקתי לקרוא אותו בגלל הטרלול. גדעון לוי, בני ציפר ועמירה הס מעצבנים לא כי הם שמאלנים. אין לי בעיה עם שמאלנות. אני מסכים עם שמאלנים בהמון דברים. הם מעצבנים כי הם טרולים. אין להם שום דבר שמאלני חדש לכתוב, אז הם ממציאים דברים הזויים ומטרללים. ודי, אין לי כוח לזה.

ויש ישראל היום, שפועל פחות באינטרנט ויותר בנייר, ובאופן מעניין ומטריד הוא הרבה פחות מעצבן מהבחינה המעשית. אבל כמובן, ידוע היטב שיש לישראל היום רקע מימוני בעייתי, וידוע היטב שהרקע הזה משפיע עליו בצורה רעה.

אז זהו? באמת? לא נשאר בעברית שום מקור לחדשות שראוי לשמו? אני נאלץ לבחור בין זבל, טרלול והון?

או שיש משהו טוב שאני מפספס? (ובבקשה תחשבו פעמיים לפני שאתם כותבים „לא הבנתי מה לא טוב לך בהארץ”.)