אתמול נכנעתי ללחץ החברתי והתמכרתי לטוויטר. לכבוד זה, מקבץ שטויות קצרות.

ראש ממשלה של מדינה דמוקרטית מערבית גדולה אמר שחזבאללה אחראי למותם של חפים מפשע במלחמת לבנון ושחמאס אחראי על אותו הדבר בעופרת יצוקה.

גם אני לא האמנתי שיש דבר כזה. רוב הסיכויים שאתם לא יודעים באיזו מדינה מדובר ושגם אם אגיד לכם את שם המדינה, לא תדעו מה מה שם האיש.

ביום רביעי אני מרצה על ויקיפדיה באקדמיה ללשון העברית.

טוויטר סאקס.

ה"א." מהבלוג של א״א זה אני. א״א, תודה על האזכור, אבל בפעם הבאה קצר את שמי בגרש, בבקשה http://bit.ly/ceCfNr

ס׳ מסיינטולוגיה, אני אחזיר לך טלפון מחר.

טוויטר זה כמו כיכר מגן דוד. כל הזמן קורים דברים מעניינים, אבל אף אחד מהם לא באמת חשוב, אז לא נורא אם מפספסים משהו.

אגב, המדינה היא קנדה, אבל כבר הספקתי לשכוח איך קוראים לראש הממשלה שלה. תבדקו בוויקיפדיה.

אילו קראתם את כל זה בטוויטר, הייתם קוראים מהסוף להתחלה. טוויטר סאקס.

אני מקווה שאתם מאוכזבים. חיפושים כמשל יחזור למתכונתו הרגילה מחר.