למה תג השם שנותנים בטקס הענקת תעודת הבוגר באוניברסיטה העברית כתוב בגופן כה מכוער?

במפגשים של ויקיפדיה גם נותנים תגי שם, אבל שם זה שימושי כי אנשים מכירים אחד את השני בשם, אבל לא בפנים. בטקס באוניברסיטה זה לא מי־יודע־מה שימושי, עם כל החֶבְרֶה ממדעי המדינה

במפגשים של ויקיפדיה גם נותנים תגי שם, אבל שם זה שימושי כי אנשים מכירים אחד את השני בשם, אבל לא בַּפָּנִים. בטקס באוניברסיטה זה לא מי־יודע־מה שימושי, עם כל החֶבְרֶה ממדעי המדינה

למה השלט מעל הבמה בטקס הענקת תעודת הבוגר באוניברסיטה העברית כתוב בגופן כה מכוער?

שימוש ב־WordArt צריך להיות מוגדר כעברה על חוק שמירת הניקיון

שימוש ב־WordArt צריך להיות מוגדר כעברה על חוק שמירת הניקיון

למה תעודת הבוגר באוניברסיטה העברית כתובה בגופן כה מכוער וגם למה כתוב בה מינוס במקום נקודותיים??

אני בוגר

אני בוגר

למה מחזיק המפתחות שמוענק לבוגרים בסיום טקס הענקת תעודת הבוגר באוניברסיטה העברית כתוב בגופן כה מכוער?

כשאמרו לי שאקבל שי, לתומי חשבתי שזה יהיה שעון זהב או לפחות עט. אגב, חשבתם פעם איך אומרים את המילה שי ברבים?

כשאמרו לי שאקבל שי, לתומי חשבתי שזה יהיה שעון זהב או לפחות עט. אגב, חשבתם פעם איך אומרים את המילה שי ברבים?

ולמה אני מתלונן על גופנים מכוערים כשאני יכול פשוט לדמיין שהטקס שהייתי בו הוא בעצם פרסי אם־טי־וי אירופה לשנת 1995?

ואפילו, אתם יודעים מה? – נראה לי כיף יותר לקבל את זה מישראל ברטל, אריאל הירשפלד, ומלכה רפופורט־חובב מאשר מוון דם.

כבוד

כבוד

אני בלשן ולשונאי באופן רשמי.


אני יודע שבכללי הפיסוק של האקדמיה ללשון כתוב "נקודתיים".