מה אנשים הכי רוצים לדעת לעשות?

חיפוש בגוגל how to

חיפוש בגוגל how to

לנשק. חוץ מזה – להוריד סרטים מיוטיוב, להיכנס להיריון, לקשור עניבה, להכין בלינצ׳ס ואורז, במיוחד לסושי ולכתוב קורות חיים.

מה אנשים הכי רוצים להפסיק?

חיפוש בגוגל how to stop

חיפוש בגוגל how to stop

לעשן, לשהק, לאכול יותר מדי, לשלשל, לשתות, לנחור, לחשוב. וגם את אנטיווירוס NOD32. וגם לעצור את הזמן.

מה אנשים הכי רוצים להפסיק לשחק?

חיפוש בגוגל how to stop playing

חיפוש בגוגל how to stop playing

משחקי מחשב, במיוחד וורקרפט. אני כנראה יכול להיות שמח בקשר לכך שלקח לי כמה דקות טובות להבין מה זה wow. וגם פוקר. המון אנשים גם רוצים להפסיק לשחק את הקרבן – ואני עוד מתלונן על כל מיני דברים. הם גם מאוד רוצים להפסיק לשחק בשֵׂעָר שלהם, ובמשחקי פייסבוק: פארמוויל ומלחמות מאפיה. אבל זה פשוט: חוסמים את היישום וזהו. עשיתי את זה עוד לפני שהתחלתי. אבל זה לא מה שאני מחפש.

חיפוש בגוגל how to stop playing with

חיפוש בגוגל how to stop playing with

אנשים גם רוצים להפסיק לשחק עם ריסים. לא ניסיתי, אבל זה צריך להיות מגניב. והם גם רוצים להפסיק לשחק עם עצמם. את אלה מהם שיודעים עברית, אני מפנה לספר הנהדר "דרכי רפואה לחטא הידוע" (תודה לאביעד).

חיפוש בגוגל how to stop playing with my wedding ring

חיפוש בגוגל how to stop playing with my wedding ring

אבל אף אחד לא רוצה לדעת איך להפסיק לשחק עם טבעת הנישואים.

התחתנתי לפני יותר משלוש שנים ומאז אני לא מפסיק לשחק עם הטבעת. בפעם המי־יודע־כמה שהעפתי אותה באוויר והיא התגלגלה מתחת לארון, שאלתי את הדר:

– "תגידי, מתי אני כבר אפסיק לעשות את זה?"

– "כשתאבד אותה."

וזה נכון, ואפילו הייתי קרוב לזה כמה פעמים, אבל אני לא רוצה שזה יקרה.

יש למישהו עצות איך להפסיק לעשות את זה? התשובה "להפסיק ללכת אתה, כי זה ממילא יצא מהאפנה" לא תתקבל. בתודה מראש.