נכבדיי,

אם ברשותכם מקלט טלוויזיה אנו מאפשרים לכם להצטרף למעגל משלמי האגרה כחוק.

אברהם כ"ץ, מנהל אגף הגבייה ברשות השידור

מר כ"ץ, אין ברשותי מקלט טלוויזיה. אתה יכול אולי להפסיק לבזבז נייר ולאפשר לי להצטרף למעגל משלמי האגרה שלא כחוק?

תכלס, אני שמח מאוד שיש אגרת טלוויזיה ולא רוצה שיבטלו אותה. אני גם שמח מאוד שיש תשלום על טלוויזיה בכבלים ותשלום פרטני על משחקי ספורט, סרטים חדשים וכיוצא באלה. אני לא אוהב את טכנולוגיות הנז"ק שנועדו להכריח אנשים לשלם על זה – אף על פי שלבושתי עבדתי פעם בחברה שעוסקת בזה – אבל אין לי בעיה עם עצם התשלום. זה נורא פשוט: מי שרוצה את ערוץ אחד, שישלם עליו. אם לא הייתה אגרה, הייתי משלם על ערוץ אחד דרך מס ההכנסה. אמנם סביר להניח שגם ככה האגרה לא מספיקה וערוץ אחד מקבל משהו גם ממס ההכנסה שלי, אבל באופן עקרוני זה נראה לי טוב. מי שבאמת נדפק זה האנשים שיש להם טלוויזיה ולא רואים את ערוץ אחד – ובעצם יש המון כאלה, אבל אני לא אחד מהם, אז מה אכפת לי.