הכתבות הקודמות בסדרה

איכשהו עליתי על רשימת התפוצה של מפלגת הירוקים בירושלים. לפני איזה חודש התקשר אליי מישהו שהחלטתי לקרוא לו ביני לבין עצמי "קבלן קולות". דיברתי איתו והוא לא נשמע לי ממש קשור למפלגה, רק רצה שאני אצביע לה. ניסיתי לשאול אותו על אותו הסעיף שמציק לי והוא אמר לי "מה פתאום, צריך להביא עוד יהודים כנגד מאה אלף ערבים שיש פה."

לא נשמע כמו איש מפלגת הירוקים, נכון?

אמרתי לו שאני לא מדבר על דעות לכאן או לכאן אלא רוצה לדעת איך הוא, שעובד עבור המפלגה הזאת, מסתדר עם העובדה שזה כתוב – והרי זו עובדה שזה כתוב שם. "לא יכול להיות", הוא אמר. "אבל זה כתוב!" עניתי לו. לא יצא מזה כלום.

ולפני כמה ימים קיבלתי הודעת דוא"ל על כך שמתחילה הפעילות לקראת הבחירות (למועצת העיר). חברת מועצת העיר דליה זומר שותפה לזה. עד עכשיו היא הייתה בשינוי. שינוי התפרקה והיא עברה לירוקים. זה בסדר.

שלחתי להם אימייל ושאלתי מה יכולים לומר על סעיף הדמוגרפיה הבעייתי. ענו לי שאקבל את התשובה בקרוב.

והיום שלחו לי הזמנה ל"לישיבה ראשונה של מועצת הירוקים בירושלים כמועצת צללים עירונית". בישיבה תידון "תוכנית חירום לאומית לעצירת ירידת אלפי צעירים מידי שנה מירושלים".

מעניין איך הם מתכוונים לעשות את זה בלי איזה שהוא מענק הגירה.