מכתב פתוח למומה, האנציקלופדיה העברית למוזיקה:

שלום,

אני חובב מוזיקה מושבע, וחובב מוזיקה ישראלית בפרט. אז כמובן שאני גולש הרבה באתר מומה הנהדר. בוודאי יעניין אתכם גם לדעת שפעמים רבות קיבלתי החלטה לקנות תקליטור או ללכת למופע בעקבות דברים שלמדתי באתר.

למרות זאת, דבר אחד מפריע לי מאוד. אני משתמש בדפדפן מוזילה פיירפוקס לגלישה באינטרנט. משום מה החיפוש משורת החיפוש באתר מומה לא עובד בדפדפן זה. כשאני משתמש במחשב עם חלונות, אני יכול להפעיל מיקרוסופט אינטרנט אקספלורר לצורך הפעולה הזאת, דבר שאני עושה לעתים רחוקות מאוד, אבל רוב הזמן אני גולש באינטרנט ממחשב שבו מותקנת רק מערכת ההפעלה גנו/לינוקס, ואינני יכול להפעיל שם את מיקרוסופט אינטרנט אקספלורר.

את האמנים במומה אפשר לחפש לפי א"ב (אם כי זה לא נוח), אבל אם אני רוצה לחפש שיר שאינני יודע מי שר אותו, אני תקוע.

לא אמורה להיות מניעה טכנולוגית להפעיל את החיפוש הזה. חיפוש במוזילה פיירפוקס עובד יפה באתרים ישראליים רבים – ויינט, זאפ, ויקיפדיה ואחרים.

שימו לב, שאולי לא אתם, אבל מישהו הפסיד מזה כסף – ניסיתי לחפש מי שר שיר מסוים ובאיזה אלבום הוא מופיע, כדי לקנות אותו. ואני בהחלט לא היחיד שזה קורה לו.

אשמח מאוד אם תתקנו את הבעיה הפעוטה הזאת.

תודה.