אני מצאתי לי דבר חמוד ואפילו נכון לומר בריאיונות עבודה כששואלים אותי מה התכונות הרעות שלי: "כשאני עושה את הדבר הנכון, אני יכול להיות עקשן ולהיסחף". זה לא הפריע לי לקבל את העבודה האחרונה, בנוסף לכמה הצעות שנאלצתי לדחות. המנהל שלי כבר חווה אותי במצב כזה פעם־פעמיים. וגם המחנכת שלי בכיתה ז'. וגם מירון צברי, הזמר שאני מנגן אתו. וגם הדר אשתי האהובה.

אני מאמין שמה שעשיתי בנושא ויקיפדיה ביומיים האחרונים, עשיתי למען הדבר הנכון. אבל כנראה לא עשיתי אותו בדרך הנכונה.

לאחר שלמדתי כמה דברים מאצלנו ומהעולם ולאחר שקיבלתי כמה פניות אישיות מרגשות, החלטתי לרדת מהקטע של הפרישה.

האינטרנט הישראלי, שוויקיפדיה העברית היא חלק מרכזי בו, עומד לעבור טלטלות קשות, וחבל ליצור ריבים פנימיים.

בדיונים שהתנהלו שם בנושא הכאוב הזה של צנזור הערך על אמנון יצחק אמרתי כמה דברים שאני מאמין בהם. אין לי כוח לחזור עליהם כאן – מי שרוצה שיקרא שם.

בדרך כלל בשלב הזה אני כותב: "אני מקווה שאתם מאוכזבים", אבל אני הפעם אני באמת מקווה שאתם לא מאוכזבים.